loading...

آنا بلاگ

بازدید : 600
سه شنبه 28 مهر 1399 زمان : 5:36

آرچی تاج

امروزه تلویزیون‌های مدرن و ال‌‌‌ای دی قابلیت نصب بر روی دیوار را دارند به همین علت بیشتر خانواده‌ها به علت کمبود جا و هم شیک تر شدن دکوراسیون منزل ترجیح می‌دهند تلویزیون‌های خود را روی دیوار نصب کنند.

طراحی دکوراسیون تلویزیون و دیوار پشت آن اهمیت بسیاری در دکوراسیون داخلی منازل دارد و همچنین بیشترین تاثیر را در زیبایی دکوراسیون خواهد داشت بنابراین اگر شماهم قصد دارید تلویزیون خود را روی دیوار نصب نمایید گروه دکوراسیون آرچی تاج در این مقاله نکات مهمی‌را در زمینه طراحی و دیزایین دیوار پشت تلویزیون برای شما بازگو خواهد کرد.

تلویزیون روی کدام دیوار نصب شود؟

برای انتخاب محل نصب تلویزیون دیواری در دکوراسیون منازل نیاز به مهارت می‌باشد زیرا باید بدانید تلویزیون باید روی کدام دیوار نصب شود تا مجاور پنجره نباشد و همچنین از نورهای موجود در محیط اطرافش دور باشد زیرا در غیر اینصورت نور به صفحه تلویزیون می‌افتد و شما نمی‌توانید به راحتی به تماشای تلویزیون بنشینید.

طراحی و تزیین دیوار پشت تلویزیون

آرچی تاج

زمانی که شما تصمیم می‌گیرید تلویزیون خود را به دیوار نصب نمایید باید برای تزیین دیوار پشت آن نیز فکری بکنید، زیرا برای زیباتر شدن دکوراسیون منزلتان دیوار پشت آن نیاز به تزیینات دارد شما می‌توانید با استفاده از کاغذ دیواری، سنگ آنتیک، نورپردازی و موارد دیگر دکوراسیون سالن نشیمن را جذاب تر نمایید.

چه مبلمانی مناسب است؟

تلویزیون را روی هر دیواری که نصب کنید مبلمانتان را باید روبروی آن بچینید، مبلمان مناسب برای این فضا مبل ال، چستر، راحتی و کاناپه می‌باشد که شما بتوانید به راحتی تلویزیون تماشا کنید. در انتخاب رنگ مبلمانتان باید دقت کنید باید سعی کنید رنگی را انتخاب کنید که با فضا همخوانی داشته باشد.

نورپردازی مدرن و حرفه ای

آرچی تاج

از مهمترین بخش‌های دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون استفاده از نورپردازی می‌باشد که با توجه به هزینه کم موجب زیرو رو شدن فضا می‌شود، برای استفاده از نورپردازی پشت تلویزیون بهتر است از نورهای مخفی استفاده نمایید.

طراحی دیوار پشت تلویزیون ساده

در قدم اول باید مشخص کنید که می‌خواهید از چه نوع تلویزیونی در منزلتان استفاده کنید. اگر مدنظرتان تلویزیون رومیزی است در ابتدا باید به دنبال یک میز تلویزیونی مدرن و شیک باشید. اما اگر می‌خواهید از مدل دیواری استفاده نمایید بهتر است از دکوراسیون تلویزیون دیواری استفاده نمایید تا از فیلم دیدنتان بیشتر لذت ببرید.

ساده ترین روش جهت طراحی دیوار پشت تلویزیون استفاده از رنگ خاص و زیبا برای آنجا می‌باشد البته شما نباید به آن دیده ساده داشته باشید. برای انتخاب رنگ مناسب این قسمت باید به نکات زیادی دقت نمایید که مهمترین آنها این است که رنگی را انتخاب نمایید که با دیگر رنگ‌های بکار رفته در منزل هماهنگی داشته باشد تا‌هارمونی خوبی را بین اجزای دیگر داشته باشد.

ایده تزیین دیوار پشت تلویزیون با چوب و MDF

آرچی تاج

به کارگیری چوب در دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون یکی از ترفندهای تزیین آن می‌باشد. که شما می‌توانید متناسب با سلیقه خود آن طراحی و پیاده سازی نمایید. استفاده از چوب علاوه بر اینکه به فضای شما روح می‌بخشد و آن را از حالت سادگی نیز خارج می‌کند، از شلوغی بیش از اندازه اطراف تلویزیون نیز جلوگیری می‌کند. در این مورد بهتر است از طرح‌ها و فرم‌های ساده استفاده نمایید و بیشتر سعی کنید تا رنگ چوب مد نظرتان با دکوراسیون خانه تان ست باشد.

از مزایای استفاده از MDF برای دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون عایق صدا بودن و همچنین نشان ندادن گرد و خاک می‌باشد. استفاده از طرح‌های پرزرق و برق برای دکوراسیون داخلی مناسب نمی‌باشند زیرا موجب خستگی چشم شده و توانایی تفکر و تمرکز را از بین می‌برد.

ایده تزیین دیوار پشت تلویزیون با سنگ

آرچی تاج

کاربرد سنگ آنتیک برای دکوراسیون دوجانبه می‌باشد به این صورت که هم برای دکوراسیون خارجی و هم برای دکوراسیون داخلی منازل از آنها استفاده می‌شود. که یکی از قسمت‌های داخلی منزل که برای تزیین آن از سنگ آنتیک استفاده می‌شود دیوار پشت تلویزیون می‌باشد.

استفاده از سنگ‌های تزیینی برای دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون جلوه‌ی خاصی به خانه شما می‌دهد. بنابراین گزینه مناسبی برای دیوار پشت تلویزیون می‌باشند که به همراه نورپردازی اصولی و مناسب ایده آل خواهند بود. البته باید در انتخاب نوع سنگ و رنگ آن دقت نمایید که با سبک دکوراسیون خانه تان هماهنگ باشد. باید مطمئن باشید که با سایر فضاهای خانه تضادی نداشته باشد.

نمونه‌ی سه بعدی این سنگ‌ها زیبایی چشمگیری دارند. این سنگ‌ها را به عنوان سنگ‌های دکوراتیو هم میشناسند.

ایده تزیین دیوار پشت تلویزیون با کاغذ دیواری

آرچی تاج

یکی از ساده ترین و پرطرفدارترین روش‌های تزیین دیوار پشت تلویزیون استفاده از رنگ و کاغذ دیواری می‌باشد که کاغذ دیواری با وجود هزینه کم می‌تواند تغییرات بسیاری در دکوراسیون منزلتان ایجاد نماید. در این روش تزیین شما باید به مدل کاغذ دیواری پشت تلویزیون و همچنین رنگ آن توجه نمایید. نحوه انتخاب صحیح کاغذ دیواری بسیار اهمیت دارد که باید به آن توجه نمایید زیرا همانقدر که انتخاب درست کاغذ دیواری در زیبای فضای اطراف تلویزیون شما نقش دارد به همان اندازه هم می‌تواند نتیجه عکس داشته باشد.

به درستی که کاغذ دیواری مثل سابق کاربردی در منازل ندارد و درگر روبورس نیست اما بازهم محبوبیت و اهمیت خاصی در بین افراد دارد. سعی کنید برای نصب کاغذ دیواری از اشخاص ماهر در این زمینه کمک بگیرید تا زیبایی فضا برایتان دو چندان شود.

ایده تزیین دیوار پشت تلویزیون با کناف

آرچی تاج

در کل یکی از نکات مهمی‌که در دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون اهمیت دارد حفظ سادگی آن و پرهیز از شلوغ شدن زیادش می‌باشد. اگر هدف اصلی از تماشای تلوزیون لذت بردن از برنامه‌های آن باشد پس وجود هر عنصر اضافی در آنجا مانع عملکرد خوبش می‌شود. یکی از راهکارهای دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون استفاده از کناف می‌باشد که می‌توانید طرح‌ها و فرم‌های مختلفی از آن را انتخاب و اجرا نمایید.

اگر به دنبال راهی کم هزینه ولی در عین حال شیک و خاص هستید تا تغییراتی شگرف در فضا ایجاد نمایید و از آن لذت ببرید توصیه ما به شما استفاده از ورق‌های کناف می‌باشد. کناف نوعی روکشی کاغذی و نوعی پنل گچی می‌باشد که از آنها برای سقف، دیوار کاذب و همچنین قسمت‌های خاص منزل استفاده می‌کنند. اگر برای دکوراسیون دیوار پشت تلویزیونتان کناف را با نورپردازی مناسب ادغام نمایید دکوراسیونی شیک خواهید داشت. استفاده از این نوع روش بسیار ساده و سبک می‌باشد و به علت سهولت آن کار با کناف زیاد است.

ایده تزیین دیوار پشت تلویزیون با اکسسوری

اگر برای دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون هیچ یک از راهکارهای ذکر شده برایتان مقدور نبود و شرایط لازم برای ایجاد تغییرات را نداشتید مستاصل نشوید. از ساده ترین اکسسوری‌های موجود در منزلتان مانند زدن یک شلف و قرار دادن یک مجسمه، گلدان و یا اشیاء دکوراتیو بر روی آن تنوعی ایجاد نمایید.

ایده تزیین دیوار پشت تلویزیون با طرح‌های سه بعدی

آرچی تاج

از مهمترین رقبای دیوارپوش‌های سنگ آنتیک طرح‌های سه بعدی می‌باشند که به عنوان طرحی مدرن و شیک شناخته شده اند. شما با توجه به سلیقه و دکوراسیون داخلی منزلتان می‌توانید طرح مورد علاقه خود را انتخاب نمایید.

برای خلق فضای خلاقانه و تک از طرح‌های سه بعدی برای دیوار پشت تلویزیونتان استفاده نمایید زیرا با انجام نورپردازی مناسب و صحیح می‌توانید فضایی خارق العاده را ایجاد نمایید.

کلام آخر

باور همیشگی گروه دکوراسیون آرچی تاج این است که تغییرات دکوراسیونی نیازمند هزینه‌های زیاد نمی‌باشد. بلکه شما می‌توانید با کمک مشاوران و متخصصان ما در این زمینه یک دکوراسیون زیبا و جذاب داشته باشید.

طراحی داخلی اتاق خواب کوچک
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

آمار سایت
  • کل مطالب : <-BlogPostsCount->
  • کل نظرات : <-BlogCommentsCount->
  • افراد آنلاین : <-OnlineVisitors->
  • تعداد اعضا : <-BlogUsersCount->
  • بازدید امروز : <-TodayVisits->
  • بازدید کننده امروز : <-TodayVisitors->
  • باردید دیروز : <-YesterdayVisits->
  • بازدید کننده دیروز : <-YesterdayVisitors->
  • گوگل امروز : <-TodayGoogleEntrance->
  • گوگل دیروز : <-YesterdayGoogleEntrance->
  • بازدید هفته : <-WeekVisits->
  • بازدید ماه : <-MonthVisits->
  • بازدید سال : <-YearVisits->
  • بازدید کلی : <-AllVisits->
  • کدهای اختصاصی